All info om mat, kiosk, sekretariat, oppgjerskjema, dommarrekning, lagskilt til garderobe m.m. finst i den røde kioskpermen som står i grå skapet på kjøkkenet. PCen som brukes til LiveKamp skal låses inn i det grå skapet (1) som står på kjøkkenet. Nykel til skapa finst på nykelknippet i nykelboksen.
Vi har laget nye lagskilt som skal festes på garderobene til gjestane som kjem på kamp. Dei må ikkje kastes men leggjes tilbake i kioskpermen.
COVID-19 INSTRUKSER
Retningslinjer for idrettshallane i Florø ved Covid-19
- Rutinebeskrivelse for registrering av kampresultat og handtering av kamprapporter
Registrering av kamprapporter på papir.
Registrering av Digital kamprapport (standard)
Det finst ein lapp klistret på pc:en med info. Det skal og vere ein ikon på skrivebordet for TurneringsAdmin, der man logger på.
2. Rettleiing “Min idrett”
3. Arbeidsinstruks for sekretariat sesongen 2019/2020
Instruksene er i grunn for kampar i Florø idrettssenter men vi bruker dei i Florahallen og.
Arbeidsinstruks for sekretariat
4. Arbeidsinstruks for kiosk 2019/2020
Manual på maten i kiosken (kjem straks ny
5. Instruks for Oppgjersskjema
6. Billetsal på handballkampar sesongen 2019/2020 (vers. 2)
Billettsal handball 2019/2020 versjon 1
7. Arrangøransvar vår 2019
8. Bruk av mikrofon Florø Idrettssenter
9. Retningslinjer for sunn idrettshall
https://www.handball.no/regioner/nhf-sentralt/praktisk-info/praktiske-verktoy/sunn-idrettshall/
10. Generelle branninstrukser
FLORAHALLEN